Positiva siffror på det mesta

När ett år är slut så är det alltid intressant att jämföra försäljningssiffrorna jämfört med året innan. Jämfört med 2022 så har vi ökning på de flesta varugrupper i butiken, vilket såklart är väldigt kul.

Några exempel:

Snacks 42% ökning
Glass 32% ökning
Lösgodis 22% ökning

Det enda vi har röda siffror på, alltså minskning jämfört med 2022 är på produkter som generellt minskar överallt, så som tidningar och telefonkort.
Till och med spelen (Svenska Spel & ATG) ökade väldigt bra.

Skönt såklart, framför allt efter några år med pandemi då vi, precis som många andra tappade väldigt mycket kapital.

Stort tack för förtroendet från våra kära kunder! Nu går jag in på mitt 18:e år som företagare.

Relaterat inlägg

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *